come! follow me...

Isnin, 16 Mei 2011

SELAMAT HARI IBU!!(entry lapuk ni...)

Assalamualaikum...
ye saya tau,
hari ibu dh lama berlalu...
(wait a sec...)
xsampai seminggu pun la!!!
hehehe...
hari tu,
sehari selepas hari ibu,
aku ada bawak mak aku g
jalan2...
yela...
masa hari ibu tu
aku kerja, mak aku pun kerja...
so, aku amek cuti esoknya...
untuk spend time dgn dia...
best...
tgk mak aku mkn
hasil drpd gaji aku..
rasa puas hati...


aku bawak dia g Pizza Hut je...
tu je yg mampu
and special sikit...
ni ada la gmbr sikit,
tp gmbr ni xsesuai la dgn tagline hr ibu...
dia sesuai dgn tagline
HARI ANAK MEMPUBLISITIKAN DIRI
DI HARI IBU!
hahaha...
awatnya...
sebab de gmbr aku je...
mak aku x kasi la letak gmbr dia...
so aku letak gmbr lengan dia je ye...
hehehe...



lengan mama saya...



tengok!
anak dia yg melebih...
(pipi pun dah macam apam yg dipam!)



my mom's favourite ever!





ini je yg aku mampu...
x terbalas jasa mak yang mengandungkan aku,
lahirkan aku,
bagi aku makan(sampai tembam cmni ha..),
bagi aku pelajaran,
bagi dorongan,
jaga masa aku sakit,
bersekang mata cari rezeki(polis gamaknya...)
dan macam2 lagi la...


mama...
I LOVE U DEEPLY AND HARDLY!



rindu kat mamat ni... hihihi...(pe kena mengena ni)
bakal menantu mak yg nombor dua...
hahahaha...
mak aku ckp dia comel,
hormat orang tua...
ada can nk masuk minang ni...
hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan