come! follow me...

Khamis, 19 Januari 2012

hari yang sepatutnya indah jadi suram....


Assalamualaikum...
hari sepatutnya aku gembira,
tapi aku sedih...
dapat free call dr maxis pun x guna,
kalau x de sape yang kita boleh call...
cuma dr semlam aku hanya call
hafiz, natrah, niqmah and farahin je...
aku sebenarnya nak call seseorang ni...
nk mohon maaf sbb perselisihan faham antara
kami... tapi, nmpk gayanya, dia enggan...
xpe la...
aku pun dh putus harapan...
biarlah segalanya menjadi memori
dan terkubur...
 persahabatan yang baru
memasuki fasa bulan pertama,
akhirnya berakhir dgn kedinginan...




bila aku salah tolong maafkanlah
ku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah
aku ingin selalu bersamamu
walau senang, walau kita susah

mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku
bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah



~maaf by radja~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan