come! follow me...

Khamis, 22 September 2011

miss them damn much!

salam...
lama menghilangkan diri...
aku mengubat kesayuan, kesedihan, kesakitan
untuk menerima hakikat...
hakikat yang paling payah
untuk aku terima dalam hidup ku ini...
dugaan yang pahit,
sepahit panadol ni,
aku telan jua...
kerana aku percaya pada takdir,
pada ketentuan ilahi...
walaupun payah untuk aku terima hakikat
ini pada mulanya...
tp, dengan adanya
keluarga, hafiz, dan 
sahabat-sahabatku,
aku mula sedar dari lena yang panjang...
semuanya telah tersurat...
tiada yang harus ditangisi lagi....
aku mulai rindu pada mereka...
aku rindu pada hafiz dan sahabat-sahabatku...
keluargaku, sentiasa di sisi..
memberi dorongan dan membangkitkan semula 
semangat juangku...


terima kasih...
jasa kalian tetap dikenang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan