come! follow me...

Sabtu, 3 Disember 2011

ombak rindu yang serindu-rindunya!

Assalamualaikum...
dh p tgk ke movie ombak rindu???

aku dh p...
syokkk habis!
siap tangkap nangis lg...
(encik hafiz leh bantai gelak kat tepi aku.... hampeh!)
mmg best la...
 xrugi book couple seat!
hehehe...
novel ombak rindu ni aku first time baca
 masa aku baru lps UPSR...
masa tu buta dlm cinta...
(x cukup umur lg pun!)
tahniah la buat semua yang terlibat dlm filem tu...
salute!
lgpun pengarah osman ali dh buat yg sebaiknya...
(aku suka citer arahan dia... cm filem CUN!)
adegan yang paling aku suka ialah bila,
izzah melentokkan kepalanya
di dada bidang hariz..
dan hariz menyelak rambut izzah dgn kasihnya...
auww... jeles2... 

dan yang keduanya ialah
apabila izzah melarikan diri ke tepian pantai
dan dikejar hariz..
lepas tu hariz bg tau yang dia mencintai izzah...
aaauuuuwwww!!!
lagi jeles!

hehehe...
babak yg x menahan ialah bila
izzah dan hariz di ranjang!
wow!

hehehe....
harapnya, korang pun dh tonton filem ni...
best tau....
lps tu balik umah sambung baca balik novel ombak rindu...
huhu... x menahan nk meraung...
(sensitip betoi!)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan