come! follow me...

Rabu, 2 Februari 2011

newborn baby girl fresh from wombs!

SLM...
hr ni aku g kerja dgn penuh semangat waja
dan muka excited!
kenapa???
sebab, baby kak zura dh sampai ke dunia ni...
Alhamdullillah...
hati tenang sekarang ni...
yela, baby kuar lmbt sehari...
semua duk risau...
hbs pagi td, sape yg terserempak dgn aku
semua aku tegur...
"kak zura dh bersalin... baby girl...!"


hehehe...
macam aku lak yg bersalin ek..
(bersalin baju tetiap hr.. bersalin gak tu!)
aku mmg duk tunggu
baby NUR SHAFIRA DAMIEYA...
sedap kan nama baby ni...
kak illa iaitu kakak kpd kak zura ckp,
baby comel sgt2 tembam!
mcm aku...
(perasan sudah...)
wehehehe...
malu i tau...
pape pun,
syukur sgt2 sebab semua selamat
dan moga2 baby membesar dgn sihat, gembira
dan membawa rezeki yg murah utk kak zura dan family...
amin....


aku lak,
balik je kerja td,
dgn RAKUSNYA
shopping barang baby...
wahahaha....!!
(mentang2 tgh masyuk!)
aku beli baby carrier
 

headband

and...
mittens!
 hehehe...

nnt baby dh besar ckt, cik ain beli
gaun ea...
syg baby... <3


(nnt dh de gmbr baby, aku upload ok...
tunggu dia besar ckt...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan