come! follow me...

Selasa, 25 Januari 2011

eh... awak ada tegur sy ea??

salam semua...
berbalik pada entry nih 
aku de story yg nak aku ceritakan..
ye...
seperti yg diketahui,
aku dh lama x mengeluarkan suara aku depan 
si lelaki...
lau dia ada, aku akan bnyk diam..
(cehh... mcm ada emas je dlm mulut kan..)


so, dua tiga hr yg lps...
si lelaki ada menegur aku..
tapi psl kerja la..
x lbh dr itu..
tapi aku mcm xperasan je dgn kehadiran si lelaki..
dia mcm ckp sorang2..
aku ni, mcm xde perasaan je bila dia ckp dgn aku..
sepatah2 je aku jwb..
sorry la ye...
aku mmg xperasan..
(dan memang xnk perasan langsung!)
semalam..
ada senior tegur aku..
"ain... nape bila si lelaki ckp dgn kamu,
kamu wat xtau je..."
aku balas..
"yeke?? xperasan lak.."
(bnyk tul perkataan perasan.. hehehe...)
akak tu balas..
"ye... si lelaki yg ckp dgn akak, bila dia 
ckp dgn ain, ckp elok2 dgn ain, 
ain x pandang pun muka dia"

owh..
baru aku sedar..
ko ada ckp dgn aku rupanya..
maaflah..
aku selalu buat ko tak wujud walaupun ko ada 
kat depan aku..
tp itu memang yg aku nk.. 
   
(gmbr xde kena mengena ea...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan