come! follow me...

Ahad, 23 Januari 2011

"eh ain... awak g PLkn ke??"

what!!!
semua duk tegur aku,
ain ada g PLKN ke??
kenapa muka ain mcm bru lps mandi laut...
huhuhu...
teruk sgt ke kehitaman
muka aku sekarang???
huwaaaaa...
xmo la cmni!!!
aku nk muka aku yg dulu,
xputih  xgelap...
biasa je..


sebelum aku guna yg sekarang ni,
aku guna Garnier...
tapi aku stop sbb ia wat muka 
aku berminyak..
tp utk mencerahkan
mmg bagus..
tp minyak sgt la..
 
lps tu aku stop guna...
aku guna lak shurah...
tp shurah ni mcm xberkesan la...
maybe x sesuai dgn kulit aku...
kat kulit org lain,
xtau la berkesan ke tak...
tp aku suka sgt2 dgn scrubnya...
mmg bagus lbh2 lagi bila kita letih dan muka 
rasa cm sememeh je..
mmg rasa bersih gila muka bila guna scrub tu... 

then..
tetiba je puasa tahun lps,
mama hadiahkan aku pek safi balqis..
bila pakai memula,
mcm ok je produk ni..
jerawat pun xde..
muka lembap je..
tapi!
muka aku tak putih pun mcm dynas??
makin gelap je..
mcm xsesuai lak dgn muka ni..
tp bila tanya org lain yg pakai,
diaorg kata ok je..
aku tgk muka diaorang pun makin putih..
tapi... pencuci muka ia sgt2 bagus utk org yg 
muka berminyak...
segar je bila pakai..


so...
sekarang ni mcm nk ubah angin la..
nk bertukar produk...
rasa2 nya, yg mana yg bagus..
yg boleh melembap dan memutih..
aku cm rasa nak guna nano white..
tetapi... teeettttttt!!!
harganya mahal sgt...
tp hr tu dh cuba,
rasa best la produk ni...
muka bersih dan nmpk cerah ckt la..
hahaha...
ke hanya khayalan aku je ni..
 

pilihan yg kedua lak
Garnier yg estrak epal tu...
sbb dia khas utk melembabkan kulit..
tp leh ke ia memutihkan kulit aku ni...
hurrmmm...




xpun guna sendayu tinggi...
produk ia bagus..
tp cm tak mampu la pulak dgn poket aku ni...
hehehe... 


aku pun terasa mcm nk minum
innershine pati prune...
tp risau lau tak kena dgn tekak ni..
kang membazir lak...





ish....
nk pilih yg mana satu ni???
aku nk sgt muka aku sihat balik mcm ni..


tgk muka lisa ni...
bersih je kan..
lisa..lisa... awak pakai pe ye??



tgk la muka aku setahun yg lps ni...

 aku nk kulit ini balik...
huwaaa....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan