come! follow me...

Sabtu, 22 Januari 2011

bertuah!

kadang-kadang...
mmg la rasa terlalu rendah diri,
di atas segala kekurangan,
rasa cm x sempurna...
(eh.. mane de manusia yg sempurna...
hanya Allah yg sempurna...)
tapi bila di fikir2 balik...
aku rasa, aku ni manusia yg beruntung,
bertuah...
dan bersyukur di atas segala nikmat yg aku dpt...
wlaupun masih ada benda yg aku lum dpt,
tp hampir semua yg aku nk aku dpt...

aku ada parents yg penyayang,
baik, memahami dan menyediakan segalakeperluan 
anak2 dgn sempurna..
aku ada family yg lengkap,
protective dan sygkan aku..
aku ada Hafiz yakni Encik Green yg sgt syg dan cintakan aku,
yg memahami aku, yg menjaga aku
sebaik mama dan ayhku..
aku ada kawan2 yg
bnyk menasihati aku,
yg selalu ada semasa aku senang atau susah..
dan aku ada org disekeliling aku
yg selalu membantu aku...
dan yg paling penting...
Allah sentiasa ada mendampingi hambanya ini..



 aku bersyukur sgt2 diatas kurnia yg tidak terhingga ni...
dan akhir sekali,
aku ada penyakit(asma),
yg selalu mengingatkan aku akan
MATI...
(mengingat mati itu sunat)
dan penyakit ini juga selalu menyedarkan aku
tentang kebesaran Allah..
Alhamdullillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan