come! follow me...

Rabu, 5 Januari 2011

silent treatment... but still typing...

hatiku...
masih x tenang...
aku nk kehidupan yg tenang mcm dulu...
kenapa perasaan sedih ni muncul...
sekarang ni,
aku nk diam je...
silent treatment...
hanya jari yg akan meluahkan segalanya..
mendungnya hati ni...
setiap hr memuntahkan air hujan...
tiada sapa yg peduli...
(ada sapa2 yg nk tolong ceriakan aku balik x??)


bnyk benda yg nak difikirkan...
bnyk benda yg nk diluahkan, tp
tersekat di bibir sahaja...
suara xnk keluar mcm biasa...
dan memendam rasa ini sendirian..
rasa mcm aku sorang2 je kat dunia ni...
hidup aku dh x segembira dulu...
bak lirik lagu sepi,
"Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu"


macm tu la aku rasa sekarang....
rasa mcm nk diam je sekarang ni,
lau ada org wat lawak,
aku akan senyum je...
xnk gelak huhahua mcm dulu lagi...
lau org tanya berpatah-patah,
aku akan jawab sepatah je...
xnak jd kepoh cm dulu lagi...
mungkin diam adalah yg terbaik utk aku...
 
diam...
diam...
dan diam...


dan aku akan gunakan saki baki masa yg ada
ni, utk mengutip segala memori yg ada
dan sematkannya di hatiku...
  
   
maybe...
the time have come...
and it will let my heart go...
far... far... away....

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan