come! follow me...

Isnin, 17 Januari 2011

trend suami2 zaman sekarang.. sweet!!

hari ni, i nak berbicara tentang
suami2, tunang2, boyfriend2
zaman sekarang...
aku selalu duk tgk, perhati orang kat
tmpt kerja aku...
especially! LELAKI!!
diaorang suka benau ke hulu,
ke hilir bawak handbag wife diaorang...
okeh...
aku rasa itu sweet walaupun nampak agak
JANGGAL!



alasan diaorang rela atau terpaksa
bawak beg2 tu ialah...
1. "isteri i nak shop2, i kena pegang kan..."
2. "bini aku paksa bro... aku rela je la..."
3. "apa salahnya?? sy tolong isteri saya, kesian dia angkat
beg dia... berat tuh!!!"


apa pun alasannya,
korang bapak2 budak mmg
SWEET  la!!
i loooiiikkeeee!!!  
dan aku paling suka tgk one happy family,
dimana suami dia mendukung anak mereka
sambil memimpin tangan isterinya...
so...
laki2 di luar sana,
janganlah masa couple je pegang tgn xmau lepas
takut dikebas org gituh!
tapi bila dh beranak pinak,
isteri ke selatan, suami ke utara...
jalan 1 km ditinggalkan kat belakang...
bila isteri pegang tangan je,
"eh!! pe pegang2 nih??!! rimas la... malu org tgk!"
 kesian isteri tu terkontang kanting keseorangan...
jadi la mcm suami2 yg aku duk tgk,
pimpin isteri, tolong isteri dukung anak dan beg
diaorang...

hehehe....
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan