come! follow me...

Khamis, 13 Januari 2011

amek ko! kan dh kena marah!

weheeee....
 hari ni sy gumbira sgt2...
sebabnya, hr ni cuti...
kedua, dh dpt gaji yg tertangguh tu...
ketiga, apa lagi...
SHOPPING le!!!
wahahahaha!!!




tp tadi ada adegan yg tak disangka-sangka
antara ayahku dan seorang budak yg ermmm
UNKNOWN!
x diketahui,
sape entah dak kecik ni...
owh...
budak ni mengamuk kat dpn kedai td,
masa aku tgh syok2 pilih jeans,
dgr bising2 kat luar kedai...
eh... suara mcm ayahku je..
aku pun byr jeans td and terus keluar...
aku nmpk, ayh kat tepi kereta kancil..
duk marah2 budak umur 7 tahun kot..
sbb budak tu mengamuk kat mak dia,
nak beg sekolah harga seratus lebih...
amboi dek non...
kecik2 dh pandai demand ye...
mak budak ni pun dh tak tau nak wat pe...
last2, nenek dak ni suruh ayah aku tegur dak kecik ni...
ayah aku lak muka ganas...
amek ko...
makan bebelan ayhku yg penyayang ni...
semua org duk tgk..
hehehe...
aku nyorok belakang keta aku...


pastu,
bila dak ni dh ok ckt, 
ayh pujuk elok2...
pastu budak tu ok...
Alhamdullillah...
ye adik2...
xbaik tau menderhakai ibumu itu...
(hehe... aku pun sama keras kepala... 
ampun mama...)
ibu lah yg membawa anda ke dunia ni...
lau xde ibu, ko tu nk lahir ikut mane...
cuba citer ckt, kat mane??
lau tak tau ikut mane,
g belajar biologi dulu ye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan