come! follow me...

Ahad, 12 Disember 2010

family comes first..

hye...
bertemu kembali dlm berita utama siaran brown19..
hahaha... merepek...
la ni, nk story psl keluarga,
family tau?


betul la kata orang putih,
family comes first...
yela, tanpa mama and ayah kome tu
lahir ke kome ke dunia ni???
idok le kan....
hehehe...




mama aku ni,
seorang yg tabah, kuat...
aku xtau dr mana dia dpt kekuatan tu....
kalau tak, xkn le ada aku kat dunia ni kan...
nmpk dia mcm x sensitif, tp aku tau...
mama aku sgt2 sensitif...
best wooo sembang dgn dia...
mcm sembang dgn kwn2...
mcm2 leh ckp...
(tp carut2  tidak ye...!)
without her, i'm lost!




ayahku ini, hansome sgt2....
(eh.. ayh aku, suka ht la nk ckp pe pun..)
dia bnyk ajar aku erti hidup..
garang??
xde la...
muka ganas, hati taman tu...
seorang ketua yg berwibawa..
aku nk cr suami yg ada ciri2 mcm ayh aku ni...
dia terbaik woookkk!
xboleh lupa momen2 dia and mama jg 
aku kat hospital...
dia la juga tmpt aku mengepau burger, epal, megi...
hehehe...
x tergambar rasa terima kasih dr ht aku ni untuk dia...
without him, i'm down...







aku ni, 
kira sgt2 beruntung...
sebab ada family yg bahagia,
lengkap dan sygkn aku...
takde yg lg bernilai selain keluarga di sisi kita...
kadang2, kalau aku gaduh (biasa la tu..) dgn
abg or adik laki aku,
aku rasa mcm hot giler!
tp bila pikir2 balik,
i'm nothing without them...
tapi, selalunya gaduh sekejap je...
pastu automatik baik semula...
kadang2, aku tgk muka adik aku tu
aku rasa mcm, comel gak adik aku ni...
teringat masa dia kecik2
keletah dia buat aku senyum sorang2..
=)



abg aku lak,
walaupun tgk mcm dia garang je,
bengis je,
tp hati dia sape yg tau...
tp dr pandangan aku ni...
abg aku tu,
seorang yg sgt2 penyayang...
dia sgt2 menjaga aku
(yela, adik perempuan satu ni je...)
ada masa, dia akan bergurau dgn aku...
mcm2 panggilan dia bg kat aku ni,
kadang2 hot jg...
tp itulah pemanis hubungan kami...
xtau la hidup ni mcm mane tanpa diaorang...
sob3... ; )


so kids...
remember...
always let your family be the first person in your heart..
pesanan penaja...




sumber gambar:encik google



Tiada ulasan:

Catat Ulasan