come! follow me...

Rabu, 15 Disember 2010

it's over...


ye kwn2 semua...
semuanya dh berakhir...
semua beban dh hilang...
tinggal beban nk tunggu result je...


tp nape aku x gembira langsung??
aku rasa sgt down hr ni...
bukan sbb soalan bm td susah...
(susah tu biasa la, tapi leh jwb..)
tp sebab lain...
oh.. aku rasa mcm nk jerit what!!!
aku ni dilupakan je...
(sgt terasa hati...)
nk juga beli bnda tu....
nasib baik la tgh hujan,
lau tak aku dh start VS aku,
aku pegi beli kek tu sendiri!


takpe la....
esok, lusa, tulat, minggu dpn, thn depan,
aku leh g beli....
hope, masih lg leh in touch dgn korang lps ni...
walaupun kita akan jarang jumpa...
i will never forget u...
they are my friends...
aku jd emo ni pun bkn la sbb kek tu sgt pun...
maybe sbb PMS...

(PMS menyebabkan kemurungan melampau, hal remeh leh dibesar2kan...)
huhuhu....
hurm... entahlah...
by gone is by gone ain...
don't pretend like little girl lost her blanket!




maybe, i just need a good sleep...
dan lupakan apa yg dh terjadi...


last day of examination=i'm alone!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan