come! follow me...

Jumaat, 10 Disember 2010

narnia the voyage of the dawn treader


hohoho.....
hr ni aku g jual buku2 aku yg berlambak
tu... then g GSC, beli tiket
cerita Narnia...
mula2 tu cm dok fikir,
best sgt ke cerita yg ketiga ni....?
(tak berapa minat cerita cm ni, HP,etc...)
aku tanya kawan aku,
"kita tgk Hantu kak limah balik rumah la...."
kwn2 aku semua taknak...
ok... fine, aku ikut korang je...



dah siap beli tu, 
kami pun g Guardian(betul ke eja ni...), 
tp xbest...
kami g lak ke Watson(kemas ckit spacenya...)
aku beli wet tissue, DUA PACK!
haiiih ain, ko nk wat pe bnyk2... 
hehehe cuci makeup, senang ckt...
lau guna minyak goshson(hehehe..)
berminyak la muka i.....
lps tu,
kitaorg gi makan Kerabu Seafood...
yummmy!!!
smbl2 tu cuci mata...
(tp bnyk bdk2 bru hbs sekolah, bru hbs PMR...xBEST!)
lps dh mkn tu, kami masuk pawagam....






Firstly...
aku nk ckp yg cerita ni sgt......

BEST WOK!!!
sgt2 adventure...
cerita banyak kat atas kapal....
tp ada dua je beradik yg involved...
Peter dgn kakaknya(pe ntah nama)
tak involved(tp ada ckt2 psl dieorg la...)
then, lbh bnyk perkara amazing dlm cerita ni....
mcm, air laut keluar dr gmbr,
sepupu dieorg yg annoying tukar jd naga,
halimunan kaki satu ibu jari besau!
kolam yg leh tukar brg jd emas..
dan bnyk lagi!
tp paling best masa lawan dgn ular(ular ke?) dlm laut
sgt gergasi!!!
sambil lawan, emosi dieorg kena kacau dgn ketakutan dieorg
cthnya, Edmund kena kacau dgn snow queen....
(ala, yg dlm Narnia1 tu...)
so, rasanya tak rugi g tgk... best sgt2!!)









Secondly...
daya penarik cerita ini ialah.......



PRINCE CASPIAN la!!!
wah... charming, hansome, strong!
aku suka sgt kat singa tu sejak Narnia1...
huhuhu.....




5 BINTANG UNTUK NARNIA3 NI!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan