come! follow me...

Rabu, 8 Disember 2010

I'm a shopaholic!

 percaya atau tidak,
aku boleh shop2 ke 4 buah complex
dlm masa sehari...
(teror x???)
ado ka....
bad habit tuh!!!!
tp takleh selalu ye....
kebiasaannya,
aku akan kumpul duit dlm tabung cap ayam
banyak2...
bila dh bnyk,
aku korek tabung tu....
kalau ada yg berkenan kat hati ni,
aku akan beli dgn rakusnya....
hahahahaha!!!!
(xde la shopaholic sgt! propa ado la!!)




fokus aku selalunya pada
beg besar bagai(BBB)
wallet atau purse
wedges(termasuk cheezy wedges!)
polo shirt atau shirt biasa
dan shawls!
(shawls beli kat GM, murah plus cantik!)
kalau jeans, aku beli 
setahun sekali, syawal dtg lagi... lalalla~
hehehe....
tapi, sekarang ni 
suka benor dgn slack BTB
lebih2 lagi warna coklat tua...
i looiikee!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan